Αλκινόη Μοσχίδου

 


Η Αλκινόη Μοσχίδου, που είναι δημοσιογράφος αλλά και φιλόλογος στο ΓΕΛ Γαζίου, στηρίζει την εκστρατεία "Πήρα κι εγώ ένα βιβλίο" και με τις δύο της ιδιότητες. Την ευχαριστούμε για την παρουσίαση που είχε κάνει στο cretapost.gr της προσπάθειάς μας ανοίγματος ενός διαλόγου με τον κόσμο για τα βιβλία και για τη διαφορετικότητα αλλά και ενίσχυσης της Βιβλιοθήκης με νέους τίτλους. Την ευχαριστούμε που δίνει και το πρόσωπό της στην εκστρατεία μας στηρίζοντας τη Λέσχη Ανάγνωσης "Ο Κρουσώνας διαβάΖΕΙ διαφορετικά" με ένα ακόμα πολύ ωραίο βιβλίο. Της ευχόμαστε να είναι πάντα δοτικός και φωτεινός άνθρωπος και να κάνει όμορφα πράγματα στη ζωή της. Ευχαριστούμε και την αγαπημένη μας συνάδελφο, Μαρία Δρούλου που παρέλαβε το βιβλίο για να μας το παραδώσει.


Το μήνυμα της Αλκινόης Μοσχίδου: 

"Η γνώση είναι ο δρόμος προς την αυτοβελτίωση. Και αν ο καθένας μας κατέβαλε κόπο, για να βελτιώσει τον εαυτό του, τότε ο κόσμος θα ήταν ένας καλύτερος κόσμος".



Louis Edouard, Να τελειώνουμε με τον Εντύ Μπελγκέλ, εκδ. Αντίποδες




Ο Έντυ Μπελκέλ μεγαλώνει σε ένα χωριό της Βόρειας Γαλλίας στα τέλη της δεκαετίας του 1990. 

Ο κόσμος του, το χωριό, το σχολείο, η οικογένεια είναι ένας κόσμος βίας, εκφοβισμού και αποκλεισμού, που ο Έντυ βιώνει πιο τραυματικά επειδή είναι διαφορετικός.

"Στην πραγματικότητα, η εξέγερση ενάντια στους γονείς μου, ενάντια στη φτώχεια, ενάντια στην κοινωνική μου τάξη, το ρατσισμό της, τη βία της, τις συνήθειές της, ήρθε απλώς δεύτερη. Γιατί πριν εξεγερθώ εγώ ενάντια στον κόσμο της παιδικής μου ηλικίας, ο κόσμος της παιδικής μου ηλικίας εξεγέρθηκε εναντίον μου. Δεν είχα άλλη επιλογή από το να φύγω. Αυτό το βιβλίο είναι μια προσπάθεια να καταλάβω (Ε.Λ.)".





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχαριστούμε τον κ. Δημήτρη Πιτσικάκη

Η (ανανεωμένη) ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ

Μύρος Μακατουνάκης