Ελένη Μουζουράκη

 


Η συνάδελφος καθηγήτρια Αγγλικών του Λυκείου Γαζίου Ελένη Μουζουράκη συμμετέχει κι αυτή στην εκστρατεία "Πήρα κι εγώ ένα βιβλίο" ενισχύοντας το σχολείο μας με ένα ακόμα πολύ ωραίο βιβλίο. Την ευχαριστούμε πολύ και της υποσχόμαστε ότι το βιβλίο της θα διαβαστεί πολύ.

Το μήνυμα της Ελένης Μουζουράκη:

"Χαίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία να ενισχύσω κι εγώ με τη σειρά μου τη Λέσχη Ανάγνωσης του Γυμνασίου Κρουσώνα "Πήρα κι εγώ ένα βιβλίο", μία υπέροχη πρωτοβουλία και ανάσα ελπίδας μέσα στην εποχή της εύκολης και πρόσκαιρης ψυχαγωγίας που διανύουμε.

Διάλεξα το βιβλίο του Robert Fisher "O Ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία", ένα αλληγορικό μυθιστόρημα γραμμένο σαν παραμύθι, που πραγματεύεται το δύσκολο ταξίδι του ανθρώπου προς την αυτογνωσία και την αποδοχή του εαυτού του. "Βγάλε αυτήν την πανοπλία για να δω ποιος πραγματικά είσαι". Ο ιππότης της ιστορίας περνάει μέσα από το δύσβατο μονοπάτι της Αλήθειας, το τρομακτικό Κάστρο της Σιωπής, το Κάστρο της Γνώσης, της Θέλησης, παλεύει με το δράκο του Φόβου και της Αμφιβολίας, μέχρι να καταφέρει να λυτρωθεί από την πανοπλία του".



Ρόμπερτ Φίσερ, Ο ιπππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία, εκδ. opera




Μιλώντας για τις "σκουριασμένες πανοπλίες" μας [σε αυτό το μυθιστόρημα], που (νομίζουμε πως) μας προφυλάσσουν από τον πόνο τον οποίο μας προξενούν οι άλλοι, ο Ρόμπερτ Φίσερ δημιουργεί μια ταξιδιωτική περιπέτεια που οδηγεί τον αναγνώστη στο "γνώθι σαυτόν".







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχαριστούμε τον κ. Δημήτρη Πιτσικάκη

Η (ανανεωμένη) ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ

Μύρος Μακατουνάκης